Yang gojes gojes je

Wednesday, May 23, 2012

kids eat free everyday!

Assalammualaikum w.b.t


Asal kalo update blog via blogger droid nih,mesti gambar yang keluar dulu?ke aku yang tak reti guna?kakakakaka...susah kalau buta IT buta gadget nih...korang suka makan pizza tak?skrg kan, kalau korang makan dgn jumlah rm20 ke atas, korang akan dapat free 1 meal for kids..terpulang korang nak amik set pizza ke,spaghetti ke,meatball ke..dah dkt 2 bulan aku tak makan pizza, ke dah lama korang tau,aku jek baru tau???huahuahua sedey!takpelah...kitorang makan lebih rm40,  maka dapat 2 free.suka suka suka :-) so aku amik spaghetti dgn pizza included with soya bean untuk zaraa dan irfan...berbaloi2.....tapi kan mak dan apaknya yg makan lebih..kihkhikih..standard lah kan.selain tu aku amik matball,seafood lasagna dgn pizza masala.kenyang tak terhingga..ermmm aku ada amik gambar perut hubby aku lps kekenyangan tau...buat modal nak usik dia..kekekke..opss!tak bole upload,kena jaga maruah suami..gambar bajet ensem je aku tayang.begitu jugak gambar bajet cun je aku upload kat blog nih..gambar selebet jgn harap aku nak kasi org tgk...standard la kan???kui3.....ala,esok baru khamis.isk isk isk (nak cuti nak cuti nak cuti )


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

  1. esok jumaattt..wei hari sabtu jom p jumpa pacat kat ikea.. baru cadangan nih..kahkahkah

    ReplyDelete
  2. hari sabtu??time bila??pagi mizi keja la..petang la kot baru free.aku tak pasti program dia kol brp hbs.nti tanya dulu..ahad tak boleh tau..aku pi kenduri, mak mertua aku mai umah hari jumaat nih.hamboi jauh bebenor sampai ke ikea nun...kang hbs duit aku tershopping..hehehe

    ReplyDelete