Yang gojes gojes je

Thursday, May 24, 2012

burger bakar kat BMC




 

Assalamualaikum

Teringin nak test burger kaw2 yg tinggi mcm klcc kat ampang tu..tapi bila ajak hubby aku tu maleh lak dia..hhhuhu...so semalam ternampak satu gerai ni nama nya BOMB A STEAK ada jual burger bakar tu...plan nk tapau nasi goreng ayam berempah terus cancel,apabila kami berjalan laju menuju ke arah gerai itu lalu duduk dgn perasaan tak sabar mau buruk lantak.**aku sopan.kikiki

aku tak order yg tinggi melangit tu..aku amik XL burger je. Harga rm9.90 complete dgn air dan fries...komen aku, sedap sangat.daging burger tu diorang buat sendiri, bukan mcm burger biasa tu..rs dia cam prosperity burger sket la..kuah pun ok,sedap.byk black pepper.cicah dgn sos extra hot mmg lazat!brupppppppp!saya pun kenyang gendang gendut tali kecapi kenyang perut suka hati.camno nk mkn yg tinggi sekali tu??nanti aku try tau.pastu aku gebang kat sini.kekekeke.

Published with Blogger-droid v2.0.4

5 comments:

  1. yana.. nk best lg.. hang try burger yazid a.k.a YB..
    baekk pnya.. besaq talam.. ekekeke

    ReplyDelete
  2. kat shah alam.. blakang unisel..

    try search.. ade web.. fb pon ade.. http://www.facebook.com/yb.burger

    ajak mizi.. dia tau tu.. saja wat2 x tau.. ekekekke

    ReplyDelete
  3. jauhnya shah alam..takpe la, confirm mizi tak mau..sob sob sob..tapi kalau hang nak belanja kompem mizi ok je..huahuahua

    ReplyDelete
  4. haha.. bleh ja.. tp nk mai kena book dlu.. kalo x mau sejam lbih menunggu turn.. hehehe

    ReplyDelete