Yang gojes gojes je

Monday, May 14, 2012

Hadiah dari papa untuk kak long Zaraa




Esok, 16 Mei genaplah 3 tahun umur puteri sulung kesayangan mama dan papa....Sayangnya esok tak boleh celebrate bersama sebab hari ni papa gerak ke Penang selama 3 hari untuk meeting...sob sob sob..makanya papa dah beli siap2 hadiah untuk kak long semalam,kami singgah jalan TAR cari telekung untuk kak long...size plg kecik untuk budak umur 7 tahun..hehehehe...masa blk semalam aku ckp kat dia kak long mama ada hadiah utk kak long!kemain dia tak sbr bwk plastik beg tu masuk rumah tunjuk kat onni dia..suka btol dia dpt telekung tu,terus suruh pakaikan,masuk bilik amik sejadah sembahyang terus!!hahahhahah!!ajak balik buat dunno je sebab tgk kusyuk solat..kekekkeke...lps ni takde la dia kacau nak pakai telekung aku lagi..sibuk je dia suruh aku cepat sebab dia nak sembahyang..hehehehhe..lps maghrib aku ajar dia mengaji muqadam pulak, alif sampai ya, wassalamu..3 kali aku ulang..sweet je dia ikut..satu2 dia sebut dgn jelas, sebab dia tak pelat kan...alhamdulillah,sejuk hati.moga istiqamah ye zaraa sampai besar amin....

**ptg smlm jugak sempat dating kat McD dgn hubby,maklumlah dia nak tinggal bini dia ni 3 hari kan hiks

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment