Yang gojes gojes je

Thursday, May 10, 2012

Kudis

Assalammualaikum w.b.t


Aku kecewa...sob sob sob..ingatkan esok boleh pergi amik kunci rumah, tapi kena ikut giliran..tarikh untuk amik paling cepat 28hb..payment belum clear pulak lagi tapi dah check dgn bhg perumahan, payment  dah hbs bayar ke pemaju..maybe blom update lagi kot..so tunggu pemaju kol balik untuk bg tarikh..linda cakap, sehari pemaju bagi 7 kunci sahaja, sejam untuk setiap rumah bg tujuan check defect.aiyooo...hujung bulan ler gamaknya baru aku boleh masuk dalam rumah tu..haruslah tiap malam aku mimpi rumah.kah kah kah.Tak apa, tak lari rumah tu ;p

Aku nak cerita pasal anak dara aku tu.betis dia cam luka sikit je, kena gigit nyamuk atau jatuh aku tak pasti la pulak sebab kat umah onni dia kan..Pastu dia suka korek, garu tempat tu sampai jadi kudis, berair dah..besar mcm duit seposen.buruk betul!dah la putih, memang nampak jelas la kan..semalam balik umh, papa dia cuci dengan dettol konon nak bg mati kuman..dettol tuh aku rasa yang dpt hadiah masa ipan lahir dulu..gila lama kan?aku tak pasti lak sama ada dah expired atau belum...huahuahua

Hubby aku bertindak sebagai doktor la, yang zaraa rileks je menadah kakinya untuk diubati oleh 'doktor papa'...hahahaha


memula, kita sapu dettol dengan menggunakan putik kapas korek telinga dulu..kui3..




kemudian kita balut dengan kapas muka mama dok pakai toner dan lekatkan dengan loytape yg kita salu guna masa sekolah tuh..pandai tak papa kite??men is simple and i agree with that asalkan boleh je hahaha!!

1 comment: