Yang gojes gojes je

Monday, May 28, 2012

FATHER'S DAY SPECIAL PROMO!!

Assalamualaikum....


Kengkawan, Sophie Paris ada buat special promo tau untuk father's day...eh bulan berapa eh hari bapa??tak amik tau la pulak.hahahaha..jom la pakat beli ramai-ramai promo set ni..bukan aje boleh hadiahkan untuk bapa korang yang tersayang, bagi kat pakwe, tunang, suami, pak mertua, pakcik, atok pun boleh...siapa berminat boleh pm saya ye..korang boleh tgk my blogshop mummygojes.blogspot.com untuk latest promo atau lebih mudah nak tgk catalog korang layari je website www.sophieparis.com.my lps tu korang boleh order dgn saya dan sertakan kod barang yg korang nak tu...mudah kan?Kalau korang nak join membership, amatlah dialu2kan..korang akan dapat 20 percent keuntungan yg diberikan oleh Sophie Paris Malaysia bagi setiap barangan termasuk bonus tau!jom la join membership, hanya perlu bayar RM15 shj yuran seumur hidup!!tambah RM10 untuk postage dan korang akan dapat starter kit dan membership card!saya hanya perlukan salinan IC je untuk tujuan pendaftaran.menarik kan??rugi tau kalau tak join member...jom la kita jana pendapatan sampingan, kurang2 lepas duit minyak tol udah ler..hehehe..jgn segan silu tanya je saya apa2 ye kalau tak faham...esok saya nak registerkan ahli baru, so cepat2 la lambat rugi tau ;)



special promo jam tangan dan wallet..sangat gojes ok!jom beli, hadiahkan kat jejaka kesayangan anda...refer mummygojes.blogspot.com okeh :p

No comments:

Post a Comment