Yang gojes gojes je

Tuesday, May 22, 2012

My fashion, my business

Assalammualaikum w.b.t


Lupa nak story, insyaAllah aku dah join Sophie Paris Collection sebagai ahli sekaligus menjual pelbagai jenis barangan daripada jenama ni, seperti handbag,kasut,kosmetik,aksesori dan pelbagai lagi..act dah lama kawan aku ni ajak join, masa tu Sophie Paris baru je launching kat Malaysia kot..tapi masa tu cam malas..hahaha..entah kenapa malam tadi aku terjoin lak..rini aku akan dapat starter kit from them.maka bermulalah business aku nanti...wah!business konon...tgk sekerat jalan..huahuahua..tapi aku tgk kawan aku ni masyuk jugak la...apa yg menjadikan aku rasa nak join adalah kerana keuntungannya yg menarik dan berbaloi dgn hasil penat lelah mengambil stok untuk customer (tak macam avon, duit tol pun blom tentu lepas kakakaka) dan jugak barang2 yang dijual memang berkualiti dan trendy..sangat debaboommm!!hikhikhik...hubby aku tanya nak jual kat siapa?hurrmmm jual online boleh,jual kat fb boleh,bukak booth boleh,kat opis boleh,sedara mara boleh..tibai saja la...tapi semuanya cash n carry yer...takde nak hutang2 atau suka hati bwk balik umah pastu esok ckp nak tukar amik colour lain pulak dan macam-macam lagi..anda tidak akan dilayan!!**dah kena sebab tu kena berjaga-jaga ;p

Aku harap semuanya berjalan lancar la, mana tau boleh buat side income...teringin jugak nak bukak booth jual kan...bestnya......;)






No comments:

Post a Comment