Yang gojes gojes je

Tuesday, April 3, 2012

armchair..sesuai tak?

Time takde keje, keje aku ialah menggoogle idea deco rumah.hahahaha..tu jela kejenya kan..pastu berangan nak buat itu ini..tak kena bayar pun setakar berangan tu..aku berkenan nak beli armchair la..mcm2 jenis ada tapi kalau nak design yg cantik-cantik tuh harganya pun cantik la jugak..aku ingat nak beli yg Ikea punya aje..beli dua bijik tapi tunggu sale la sebab normal price sebijik 299 kalau ada sale 179 aje..cuma warna putih tu cepat nampak kotor..tapi kusyen tu boleh tukar-tukar..tunggu la kot PM nak bagi bonus 2 buan gaji ke raya nanti baru aku beli..buat masa skang duit paras-paras hidung.huhu!




armchair from Ikea..sesuai tak untuk konsep moden kontemporari?
 


kat tengah letak meja ni..ngam tak?


 

berkenan yg design camnih..tapi mahal wooo...lain tahun jelah aku beli..kekekeke

No comments:

Post a Comment