Yang gojes gojes je

Monday, April 9, 2012

Dinner stim stim stim!

Assalammualaikum


Semalam adalah hari yg paling meletihkan..aku diserang migrain sejak kat ofis lagi..balik rumah dah macam orang lembik, masuk toilet amik air sembahyang, solat asar terus tertidur atas sejadah!huhu!Hubby kejut aku lepas tu..tak tau nak cakap la sakit macam mana..seminggu dah aku macam ni..pastu lak period aku tak teratur bulan ni..baru je habis, suci 4 hari datang pulak lagi hari ni..so aku agak patutla aku tak sihat, rasa badan lemah je..tak pernah la pulak period aku caca marba gitu..kekekeke ok stop psl period!kih3.

Disebabkan aku tak larat maka aku tak masak..aku lelap jap pastu tetiba je aku teringatkan steambot kat johnny..teringin sgt.dah mcm org mengandung plak.hahaha!terus aku ajak hubby g makan kat jusco nun.Lepas maghrib menuju la kami ke jusco nak makan stemboat yeay!



macam biasa,kitorang amik set B untuk 2 orang, lepas tu tambah2 la sikit apa yg nak..errrmm dapat pelarasan gaji baru nak belanja ibu ayah pulak lah! ;)

 

aku tambah chicken rice..lapar gila sebab aku tak lunch..maka dgn itu punahlah diet aku sebab melantak nasik!

 

handsome kan cinta hati saya nieh?? ;p

 

lepas makan, aku masuk popular nak cari novel abg Ramlee Awang Murshid.sambungan kisah laksamana sunan,aku follow start dari episod Bagaikan Puteri..tu pun abg ramlee bg kat aku masa aku kat rtm dulu..terus jatuh cinta dengan siri ni..hehehe..oh abg ramlee,bilalah nak dpt novel free lagi nieh?kekekeke

 

layankan gugurl ni kejap.sibuk je angkut beg dia tu..skang ni kalau bwk jalan mesti nk bwk beg dia..barbie ada,angry bird ada.tu aku beli kat cameron ms holiday thn lps.dah koyak pun dia angkut jugak.


 

kdg2 aku tgk kak long ni fotogenik jugak...comel anak mama ni.tapi mata sepet.rugi.kah kah kah

 

last sebelum balik....hubby beli kasut kat aku...berkenan je aku tgk warna merah ang dia tu..murah je RM25.so hari ni aku rasmi kasut baru.baju merah,tudung merah,handbeg merah,kasut merah..kalah la RedMummy hari ni..muahahahaha



thank you for reading this entry!

No comments:

Post a Comment