Yang gojes gojes je

Wednesday, April 11, 2012

Jalan-jalan sempena cuti pertabalan YDA

Assalammualaikum


Tak puas rasa cuti sehari semalam..cuti sempena pertabalan Yang Di Pertuan Agong.kan best kalau dapat 2,3 hari ke..heheheh..kitorang keluar jenjalan jugak..lepas solat zuhur, barulah kami anak beranak keluar, menuju ke destinasi yg tak pasti..dengan makan roti je pagi tu..lapar tak ingat!Hubby bawak pergi one utama..punyalah jauh semata-mata nak makan?kekekekeke..pkl 3.30 baru dpt parking!jem dan sesak dalam one utama tu tak usah cakap la..aku sampai menggigil dah tahan lapar.lately tak blh mkn lmbt sikit, cepat je pening, mual dan nak muntah.lps makan ok la..kitorang lunch dekat pizza hut je sebab nampak yg tu dulu..nak cari nasi tak larat nak pusing2 dah, kang aku pengsan siapa nak dukung?kui3..jom lah layan gambar je ;)



nom nom nom

 

sambil tunggu makanan sampai, posing ar jap!tehee

 

aku dan anak-anak..dah besar pulak nampak mereka berdua itu..dan aku masih menten muda..kah kah kah

 

dah lama rasa tak amik gambar sendiri..hubby snap pls!eh budak itu pun mahu menyibuk jugak yer.


 

lepas balik dari one utama, aku ajak hubby singgah dataran.nak bg bebudak ni lari puas-puas.tgk la si kenit kat belakang tu..dia berlari2 kejar burung.

 

amik gambar berdua jap..anak2 mudah diawasi di kawasan lapang, barulah blh nak amik gambar syok sendiri..kih3

 

kelakar tau..ipan kejar burung sampai tertonggeng2..kemain suka dia terjerit2..eh gambar kak long takde la..dia pun sama excited terjerit2 kejar bird.happy je tgk anak2 gembira...

 

oh ini sesi bapak budak mengejar budak pulak..kakakaka

 

penat la tu, nak mintak air


 

ipan dah 1 tahun 5 bulan..tapi dia ni kecik je..so tiny..tak tinggi mcm aku dgn hubby..tak tau la kot dah besar nti kan..tapi nakal dan lasak dia toksah cakap la..aku boleh pengsan!huhu!pssttt!tu sandal baru aku beli kat one utama.aku berkenan brand nike tp tkde size..so aku amik puma ni.pastu baru teringat,warna kuning cepat kotor.memang dah kotor dia main lecak kat bhg padang yg basah sikit.huwwaaa!

+

hari bersantai-santai do dataran merdeka

 

ehem-ehem ;p

 

setengah jam je lepak sana, lps tu gegas balik sebab belum solat asar.takut tak sempat nanti.esok malam kita g lari2 kat dataran lagi ok..mama bawak bola sekali,kita main bola sepak pulak..;)




thanks for reading!

No comments:

Post a Comment