Yang gojes gojes je

Thursday, April 19, 2012

Triffle

Assalammualaikum w.b.t


Alhamdulillah baru selesai solat zuhur berjemaah lepas mendengar ceramah daripada Ustazah feveretku, Siti Norbahyah..Topik hari ni bertajuk "terlena dalam dunia'..Moga segala ilmu dan nasihat yang diberikan, mampu menjadikan aku wanita solehah insyaAllah...amin....

Entry aku nak tulis ni dah berkepuk sejak 2 hari lepas..baru skang aku nak show off...kakakakak...biasalah, aku mana ada masa nak transfer2 gambar dari memory card ke laptop pulak..no time for that..kalau gitu gamaknya blog aku ni bersawang la..sebab tu aku amik gambar guna kamera tablet lps tu aku edit terus upload kat facebook, dari facebook aku bukak time lunch hour kat opis, barulah aku save gambar dan update kat blog pulak..gitulah citenya...ye Puan Meme'san Johari..nah aku nak show off triffle aku..hukhukhuk

Kan aku ada cakap nak buat triffle..maka menjadi jugak la..1st time aku buat dan alhamdulillah jadik dan sedap.Siap bwk opis 1 loyang, bagi kat ibu aku satu loyang lagi..Lepas ni aku nak buat eksperimen ikut stail aku sendiri lah pulak..hehehe...


triffle aku buat..takde lak gambo dari sisi..takpela janji aku tepek.kang bising lak Meme'san Johari tuh tanya mana gambo triffle aku..mentang2 aku cedok resipi dia.kuikuikui



sebelum tu aku masak nasi dulu..ni lauk sambal ketam bersalut telur..1st time jugak aku buat resipi ni.alhamdulillah menjadi dan hubby aku cakap sedap..bangga jap.ahaks ;p

















No comments:

Post a Comment