Yang gojes gojes je

Monday, April 2, 2012

Coffe table

Malas nak fikir dah pasal kes tadi yg menyakitkan hati..bukan marah..tapi kecewa..dan aku pun dah dapat pengajaran daripada benda tu, apa yg harus aku buat dan apa yang tidak..So lepas ni aku takkan layan lagi siapa nak duit cepat!menyampah!huuuuuu

Lupakan kes bodo tu..comelnya tgk coffe table yang bermacam-macam jenis..aku dah beli pun.Amik satu set dgn tv cabinet yg ada sekarang ni lepas kena jarum dgn nyonya tu.Asalnya nak beli coffe table ikea,RM79 je pun..pastu nyonya sengal tu jarum aku, ikea punya tarak elok..tarak tahan..bla bla bla..aku pun ok kan jela bila dia tunjuk yg satu set dgn cabinet tv aku tu..cantik!main bedal je aku ni kan,macamlah duit byk sgt.bayar habis lak tu.huuuuuu mencik!

Cantik memanglah cantik, pasal satu set kan..tapi harga tu la ha..eeerrmmmm malas la piki..malang je nasib aku minggu ni..;(



coffe table aku beli tu ala-ala macam ni la..glasses.tapi aku punya lebar sikit pastu warna hitam.mahal sob sob sob


ikea punya..aku berkenan ni.aim nak yg ni je sebab murah..nyonya tuh la hasut aku amik yg kat atas tuh!ceh salah sendiri,nyonya gak yg kena.




waaa...bestnya kalau dapat coffe table boleh letak ikan mcm ni kan..cantik!


 

ahahahaah ni tak bole blah!takut orang nak masuk rumah nanti!lol


 
 


No comments:

Post a Comment