Yang gojes gojes je

Sunday, April 22, 2012

Bi-Fold door

Assalammualaikum w.b.t.


Aku berkenan pulak dengan pintu jenis bi-fold door ni lepas tgk kat satu blog pasal deco-deco rumah ni..kebaikan pintu jenis bi-fold ni ialah menjimatkan ruang sebab dia macam sliding door jek..sangat sesuai untuk rumah jenis apartment/kondo dan bilik air yang kecil..nak pulak bermacam-macam corak kita boleh pilih..harga pulak untuk pintu bilik air yg aku survey dalam 300-400..kalau tambah corak kat pintu lak kena up sikit duit lingkungan Rm20 atau lebih tuh je..apa lagi, aku pun berkira-kira nak tukar pintu bilik air kat dapur tu kepada bi fold door...lps tu ada rezki tukar yg dalam master bedroom plak..bukan sebab bilik air tu kecik, tapi sebab aku berkenan nampak moden jek kan.ahaks..harga pulak mampu milik, boleh la dapat gaji tu terjah ke Houz Depo ke beli terus kan..kikiki..nti aku nak tgk kat Homedec 2012, mana tau boleh dapat lagi murah..;)










No comments:

Post a Comment