Yang gojes gojes je

Thursday, April 19, 2012

Banyaknya toksin dalam badan

Assalammualaikum w.b.t


Yeay, hari ni hari jumaat dah, esok cuti!suka benor kalau cuti kan?hikhik..plan hujung minggu ni nak beriadah, joging dan sebagainya..Badan dah rasa mcm nak naik balik jek..huhuhu!Malam tadi sebelum tidur aku tepek kinomihitsu tuh kat tapak kaki, nak buang toksin..Masa aku tgh makan ssolution dalam tempoh sebulan dulu, aku ada gak tampal kat kaki..Tapi sikit jek pun toksin aku..terus aku tak pakai dah..sssolution mmg betul2 berkesan, aku jamin..patutlah masa tu dlm tempoh seminggu aku boleh turun 3 kg, kolesterol aku pun turun jugak.rupanya dia buang sekali toksin dalam badan aku..Tapi itu beberapa bulan lepas lah..susah wei nak diet sendiri ni..apatah lagi aku ni suka main masak-masak..dah masak takkan aku tgk je kan.haruslah aku makan..ngehngehngeh

Pagi tadi aku bukak kat tapak kaki aku tuh...mak ai..byknya toksin aku!!!sampai basah pelekat tuh.huhuhu!Nampak kan dalam badan kita banyak racun..oh sssolution..kenapalah kau mahal sangat..kalau setakat Rm100 tuh aku boleh lagi maintain beli tetiap bulan...ni RM413 oi...tak termampu lah aku sob sob sob

Selain mengamalkan pemakanan sihat iaitu byk makan sayur-sayuran hijau, serat, oat dan buah-buahan untuk menyahtoksin, kita jugak perlu byk melakukan senaman untuk mengeluarkan peluh, sekaligus toksin2 dalam badan kita akan dikeluarkan melalui sistem perkumuhan..begitu jugak kena byk minum air, toksin akan dikeluarkan melalui air kencing dan najis..dan juga cubalah kaedah seperti menampal kinomihitsu pada tapak kaki setiap hari.heheheh..Adoi..kena jaga makan, exercise dgn kerap la..tak mau nanti sakit2 sebab terlalu byk racun dalam badan akibat sikap melantak sesuka hati.huuuuuuuuu


macam tu la hitamnya..geli oi tengok..mcm2 racun rupanya..selulit, parasit,bhn2 kimia melalui makanan dan kosmetik dan mcm2 lagi..takutnya..kena hari2 pakai lah lepas ni.

No comments:

Post a Comment