Yang gojes gojes je

Thursday, January 12, 2012

Baucer buku 1 Malaysia

Seronok ronoknya....saya pun dapat baucer buku 1 Malaysia berjumlah RM200 tuh..alhamdulillah..part time student pun dapat jugak yer..malam tadi pengarah kampus sms suruh datang amik baucer tu..Tapi nak beli buku apa yer?sebab kitorang dah ada buku sendiri,dah ada modul sendiri dan tak memerlukan buku tambahan kot (jgn hrp le budak pemalas ni nak baca buku yg sama banyak2.hehehe)..Jadi saya rasa mungkin boleh beli buku lain kot, tak semestinya buku yg berkaitan dgn study kita..So kalau boleh saya plan nak beli buku untuk anak-anak la habiskan baucer tu..hehehe..ataupun saya beli la apa-apa buku motivasi atau novel untuk saya baca tambahkan ilmu pengetahuan yg sememangnya amat kurang ni..haha! :p




No comments:

Post a Comment