Yang gojes gojes je

Thursday, January 26, 2012

Sedapnya breakfastku..aiyakk!

Assalammualaikum

Alhamdulillah dah hari jumaat hari ni..sok cuti.yeay!Banyak aktiviti cuti ni.tak lain dan tak bukan survey dan survey segala macam untuk rumah sampai pengsan!Errmmm perut sudah kenyang breakfast..Pagi ni menu breakfast saya sangatlah...ermmm tak tau nak kata apa..telan dengan penuh kepayahan.walaupun begitu berjaya juga habiskan..tak tau la camne nak makan benda cenggini hari-hari oi..org yg tengok apa saya makan pun boleh tak lalu makan.kihkihkih..


Saya makan quaker oat semangkuk, air pulak susu higoat yg bau kambing tuh *uwekkk campur dgn nesvita perisa coklat segelas.Nak menghabiskan oat tu alahaii..anggaplah tengah makan mihun goreng+paru goreng*huwwaa nak makan nih baru la boleh telan..ceh cam teruk bebenor je aku nieh.hahaha

Sume sebab kolesterol tinggi punya pasal la ni.sabo jelah..eh org ckp kalau hari2 mkn oat berat badan boleh turun tau *tu yg semangat hbskan oat semangkuk! jadi marilah kita beramai-ramai mengamalkan pemakanan yg sihat terutamanya di waktu pagi kerana kita memerlukan tenaga untuk bekerja sepanjang hari.ceh

1 comment:

  1. berat aku dh turun sekilo wehhhhh..berkat oat gamaknya..aku timbang berat ari rabu

    ReplyDelete