Yang gojes gojes je

Tuesday, January 17, 2012

Jom ke Restoran Rebung!

Assalammualaikum...


Sempena meraikan penutupan akaun dan bagi meraikan kakitangan yang bertungkus lumus buat OT*saya tak buat OT hehe maka hari ni ada jamuan makan-makan bertempat di Restoran Rebung milik Chef Ismail dan Angkasawan Negara Datuk Dr. Sheikh Muszaphar yang terletak di Bangsar...oh ini bukan kami yg bayar ye..tapi wang peruntukan ler..hehehhe :p




Pukul 11 nanti kitorang akan 'tutup' pejabat dan bergerak secara konvoi ke sana..So hari ni saya buat kebajikan sikit, bawak kereta nak bagi org tumpang ke sana..Sebab saya naik motor je dgn hubby tetiap hari sebenarnya.*oh ciannya hubbyku g meeting kat putrajaya dari shah alam naik motor sbb isteri dia guna kereta :p


Act saya pernah pergi Restoran ni masa kerja kat RTM dulu..Function berbuka puasa bersama Mawi..so saya lepak la dekat sofa merah tu interview Mawi..Siap amik gambo lagi..hehehe..menu tu saya tak berapa ingat sebab bulan puasa kan, makan sikit je lepas tu sibuk buat kerja sama.Hari ni akan ke sana lagi buat kali kedua :) later i will update apa yg best kat restoran ni ye..*kamera lupa bawak :(





environment yang menarik..of coz sebab merah!hihi :p



 Visit Restaurant Rebung Chef Ismail.
You are sure to be greeted by big warm smiles!
Restaurant Rebung Chef Ismail
No 4-2 Lorong Maarof
Bangsar Park
59000 Kuala Lumpur
(Landmark: Dataran Maybank)
Tel: 03 22832119
Off: 03 2282 4776
Fax: 03 2283 4775
                                                   Email: enquiry@rebung.com.my
                                                        
                                                             eh tolong promote pulak :)

No comments:

Post a Comment