Yang gojes gojes je

Sunday, January 1, 2012

Ombak Rindu?Biasa je

Assalammualaikum


Baru berkesempatan nak update pasal filem Ombak Rindu.Maklumlah cuti-cuti mesia nih.Ye saya dah tengok, dengan harapan cakap-cakap orang yg menangis teresak-esak sampai ulang 3,4 kali tu adalah benar.Alamak,saya sikit pun tak rasa sedih la..nak tertido saya tgk cite ni.Bagi saya cite ni biasa-biasa je,slow.Maybe saya dah ulang 2,3 kali baca novel dia jadi bila tgk filem saya rasa memang tak best,terlalu cepat dan tak membuai emosi saya langsung.Cuma lakonan Maya dan Aoran mantap la.Jalan cerita tu biasa je.Tentang Dhia pulak iye, sebak dada saya menangis.Sedih!!Huuuuu


3 comments:

  1. wei, tentang Dhia tu lagi syok.. huhuhu.. seb baik Zikir pun mati jugak.. geram kat mak Zikir.. akhirnya..Melly yang bahagia.. patutnya kasik mak Zikir tu terseksaaaaaa..kena panah petir ker aper ker..

    ReplyDelete
  2. hahaha hang lagi over dari aku rupanya.kekekeke..sedih gila wei..nangis2 aku.teringat2 je sampai nak tido betapa sejatinya cinta mereka berdua.lps tu kesian Dhia hidup bahagia kejap jek.bila tv3 nak ulang tayang ni?huhu

    ReplyDelete
  3. haihh..aku ni sampai part cerita tu, siap p makan depan tv..kakakaka..

    ReplyDelete