Yang gojes gojes je

Wednesday, January 18, 2012

Ye,saya gemuk..errr berisi!

Assalammualaikum


Alhamdulillah baru lepas breakfast, officemate bagi nasi dia sikit sebab dia beli byk.Rezki pagi ni.hehehe..tengah sedap2 nak menjamah...tetibe officemate lagi sorang tegur saya lepas beranak kat Irfan ni berisi betul badan.huwaaaaaaaa!!!Agaknya sebab sebelum preggy kat irfan saya kurus je even dah beranak kat Zaraa, sampaikan ada org tak percaya saya dah kawen n ada anak.*skrg pun wlpun dh tembun ada jgk yg tak caye saya dah ada 2 anak kekekek..Lepas bersalin kat Irfan,badan bagai dipam-pam!Salah sendiri jugak, makan je kerja siang malam..Officemate lagi sorg cakap sng hati kot.suami dah duduk sini.ngeh ngeh ngeh....yela kot..sebab selalu masak, dah masak mesti nak makan jugak.alahai sedihnya...nak kuwus balik.sob sob sob :(

Act takdela gemuk cuma berisi la..*nasib baik perut tak muncit kekekek ok mulai hari ni tak nak makan malam lagi dah.Nak breakfast ringan2 je lps tu lunch meratah lauk jela tak pun tak yah makan langsung..saye nak kurus balik!!!!huhuhu...

3 comments:

  1. badan atok pun copek naik...kan bagus kalo makan banyak2 totap kuruih....

    ReplyDelete
  2. tau takpe..badan kito ni atok metabolisme rondah,tu la makan sikit pun buleh naik.huhhuu

    ReplyDelete