Yang gojes gojes je

Sunday, January 1, 2012

electronic organ kakak

Electronic organ Zaraa dah sampai....rasanya berbaloi jugak beli benda ni sebab banyak function even bentuk dia untuk kanak-kanak.Maybe Zaraa bole start belajar kan,mana tau one day nanti mama mampu hantar Zaraa kelas piano..hamboii!!hahahhaa

Yang bestnya microfon dia tu berfungsi mcm mic betul, so apa lagi Zaraa praktis nyanyi lagu cinta muka buku,lelaki seperti aku, i luv u like a love song dengan penuh perasaan!hahaha

Adik ipan pun tak nak mengalah, diketuk2 hempuk2 organ tu.Sampai bila la bole tahan ye.heheehe..Mama happy tgk Zaraa happy main organ ni.Tak kisahlah berapa harga pun asalkan kak long suka dan mama mampu dapatkan. :)

praktis makes perfect!ngeeeeee






4 comments:

  1. comeynya piano itewwwwwwwwwwww.... nak beli jugakk.. brapo riban oiii

    ReplyDelete
  2. linda,aku order dekat cosway je, murah sikit drp beli online.Rm147.beli cpt dekat iris dgn asiff.tgk brp lama tahan piano tuh dikerjakan depa berdua.kih3

    ReplyDelete
  3. oo coswayyy...takpa aku ada kad cosway..hahahaa... hampeh tak aku, buleh tak perasan benda ni dlm buku2 cosway tu.. setakat lani ada tercabut dak penangan anak2 hang..kekekekee

    ReplyDelete
  4. ko order seminggu baru dapat barang.aku aim nak beli dapur besau tu pulak.hehehe.setakat ni aku tlg jaga sama la.wayar mic tu ha tak lama aku rasa tercabut la sebab depa berebut.time nak main baru aku bwk kuar.klu idak sehari je ada la yg patah2 tu.

    ReplyDelete