Yang gojes gojes je

Thursday, January 26, 2012

Hob and hood, aircond dan water heater

Lepas dah kira bajet untuk renovation rumah seperti memasang grill, mengecat, membina tembok, membuat tiles, membuat plaster syiling dan pelbagai lagi (mengikut bajet sendiri) dan juga bajet untuk membeli lampu dan kipas..jangan lupa perlu juga ketepikan sejumlah wang untuk membeli hob and hood..ahah yang ni saya hampir lupa..iye-iye dok mengira itu ini, part yg paling penting sekali *kalau tidak tak boleh masak.heheh kelengkapan dapur kita..pelbagai jenis hob dan hood yang boleh didapati di pasaran dengan pelbagai jenama.Ada yg mahal, ada yang murah.Pilih mengikut bajet dan konsep yang diingini..





























dan tak lupa juga..........




aircond untuk rumah..better psg siap2 sebab kalau pasang kemudian rumah akan berhabuk teruk..we choose panasonic inverter 2hp untuk ruang tamu sebab jimat elektrik.dan guna time panas saja yer..jimatkan elektrik rumah anda..keh3

dan juga water heater...penting ni kalau tak nak menggigil mandi waktu pagi..we also choose panasonic sebab so far yg pakai kat rumah memang tak pernah buat hal ;)


1 comment:

  1. hi puan, aircond inverter panasonic di ruang tamu okey tak so far? ada yg ckp inverter tak sesuai kalau di ruang tamu..

    ReplyDelete