Yang gojes gojes je

Wednesday, January 4, 2012

Masa darjah 1

Seronok baca kat paper, status kawan2 dekat facebook pasal experience hari pertama hantar anak ke sekolah.Macam-macam ragam budak-budak ni.Ada yang takut, ada yang happy dapat kawan baru.Ada member tu siap tunggu dalam kelas lagi!hahahah...

Agaknya nanti bila Zaraa dengan Irfan masuk darjah 1, macam mana pulak ragamnya kan?Can't wait to feel that moment..3 tahun setengah lagi ye kakak!hehehehe

Saya masa darjah satu??tak menangis pun.Rilek je walaupun my mom tunggu sebab my mom tu terlebih kalut, macam anak dia tak boleh berdikari sendiri, risau sangat.hahahah..padahal me masa tu otai betul, siap buat aksi gimnastik masa kat kantin, berpusing badan dekat palang kantin dengan rambut tocang 2..langsung tak takut, seronok dpt kawan.selamba dek je jalan sana sini..macam budak jantan.hehe.

Me baik dengan 2 sepupu masa tu.Sekolah rendah,sekolah agama sama-sama.He agak pemalu,lembut sikit masa tu.So emak dia suruh saya belikan makanan waktu rehat.Tetiap hari la saya belikan makanan untuk 2 pupu saya tu.He just tunggu tepi kantin, tunggu saya bawakkan makanan untuk dia..so sweet...ahahaha..

Hope nanti anak-anak saya pun boleh berdikari dan tak nangis, jadi mama tunggu sehari je kat sekolah!


**terbayang pernah buli kwn sekelas,sorokkan duit 50 sen dia sampai dia menangis.huhu :p



Thanks baca darling!


3 comments:

  1. sama la anak akak yana..akak jer yg kalut,sedih,risau..itu baru tadika,akak dan mcm tu,darjah 1 nanti x tau la mcmana... dia relaks jer..siap ckp 'mama pergi la balik, x yah tunggu ajim' ha ko! anak skang tak faham perasaan ibu! sobsobsob..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah nasib baik anak2 elok2 saja berkawan, risau gak kalau kena buli ni....

    tak de pengalaman kena buli ni ataupun dah lupa..hek3..

    ReplyDelete